
Blog


V posledních letech se influencer marketing stává nedílnou součástí marketingových strategií firem. Pokud chcete influencer marketing využívat i vy, máme pro vás několik tipů, jak na něj. Dozvíte se, kdo je influencer, jak s ním začít spolupracovat a jak vyhodnotit úspěšnost influencer marketingu.
Pokud by nám někdo před Vánoci řekl, co nás čeká, nejspíše bychom mu neuvěřili. My, v rozvinutých zemích, žijeme totiž v době naprostého blahobytu, můžeme si dělat co chceme, kdy chceme a vytvořit si tak vlastní život doslova “na míru”.
Jedny z prvních otázek, na které se na začátku spolupráce klienti ptají, jsou: “Na kolik ten online marketing vyjde?” Případně: “Kolik nás bude online reklama stát nebo kolik bychom měli investovat do PPC reklamy?” Otázky jsou to naprosto logické a pochopitelné. Odpověď na ně však není jednoduchá a jednoznačná.
Pro craftový pivovar MadCat, který chce bořit stereotypy ve vaření piva, jsme vytvořili zbrusu nový brand. A že je práce pro pivovar v Česku výzva, asi netřeba zmiňovat. Mrkněte se sami.