Online marketing

VY máte perfektní produkt nebo službu, MY ji dostaneme mezi lidi.

Online marketing je v dnešní době jedním ze základních stavebních kamenů většiny pro-jektů. Cílů online marketingu může být nespočet, zpravidla však vždy vedou k dlou-hodobému a udržitelnému zvyšování tržeb při zachování, nebo zvýšení, jejich rentability. Jedná se o soubor nejrůznějších aktivit odehrávajících se v online prostředí, tedy v pros-tředí internetu.



Více
Online marketing

V čem vám může online marketing pomoci?

  • Zvýšení povědomí o vaší značce
  • Zvýšení zisku z vašeho e-shopu
  • Hledání zaměstnanců
  • Zvýšení návštěvnosti kamenných poboček
  • Expanze do zahraničí

Nejčastější chyby, se kterými se lze v rámci online marketingu setkat:

  • Špatně nebo nepřesně definované cíle
  • Definované cíle jsou nerealistické
  • Neznalost finanční kondice vlastní společnosti
  • Podceňování či naopak přeceňování konkurence
  • Nefungující logistika a interní procesy ve firmě
  • Chybějící či chybně vypočtené ukazatele výkonu (KPIs)
  • Přehnané obavy a z toho plynoucí nerealizace nových přístupů a nápadů

Mezi základní nástroje online marketingu patří:

  • Pay Per Click (PPC) reklama
    Model placené inzerce ve vyhledávačích a na obsahových sítích (např. Goog-leAds, Seznam Sklik, zbožové srovnávače, Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube a další), kde jako zadavatel platíte za to, že na reklamu uživatel klikne, a tím se dostane na konkrétní webové stránky, do aplikace a na jiná, zadavatelem preferovaná místa v online prostředí.
  • Search Engine Optimization (SEO)
    Proces optimalizace webových stránek, který má za cíl zobrazovat vaši stránku při neplaceném vyhledávání na internetu v seznamu výsledků na předních příčkách.
  • Obsahový marketing
    Tvorba a následná propagace kvalitního obsahu na míru cílové skupině. Můžete si jej představit jako blogy, e-booky, podcasty a videa s cílem udržet si kvalitní základnu stávajících klientů a zaujmout a získat zákazníky nové.
  • Marketing na sociálních sítích
    Tvorba kvalitního obsahu a udržování komunikace s fanoušky a sledujícími na sociálních sítích (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, atd.). Tento nástroj v sobě téměř vždy zahrnuje jak obsahový marketing, tak PPC kam-paně.
  • E-mailing
    Komunikace relevantního a hodnotného obsahu s uživateli prostřednictvím e-mailu (newslettery, přehledy nového zboží, akcí a slev, novinek z oboru, apod.).

KOMU DĚLÁME ONLINE MARKETING