four bros blog

Kristýna Pacáková
Kristýna Pacáková
18. 1. 2023
4
Co obnáší práce office manažerky

Poslat účetní podklady pro výplaty a doplnit zásoby v lednici. K tomu pohlídat platnost smluv a v mezičase vymyslet a rovnou zajet koupit dárek pro člena týmu, který má v daném měsíci narozeniny. Třeba zrovna takto může vypadat pracovní den office manažerky. Přečtěte si, co vše musí člověk na této pozici zvládnout a umět. Také […]

Na článek
Vít Olšák
Vít Olšák
11. 1. 2023
7
Zhodnocení roku 2022 ve Four Bros z pohledu CEO Víti Olšáka

Na konci každého roku se mi chce říct, že zrovna ten uplynulý rok byl přelomový, zásadní a náročný. Asi to vypovídá především o tom, jak je pro nás práce důležitá, jak si jí vážíme a jak jí žijeme. Rok 2022 však v mnohém zásadní byl a troufnu si tvrdit, že pro nás byl nejen zajímavý […]

Na článek
Marek Lajtkep
Marek Lajtkep
14. 11. 2022
5
Jak správně napsat formální e-mail

E-mailová komunikace patří v současné době ke každodenní pracovní rutině. Přečtěte si, jak napsat zprávu klientovi či obchodnímu partnerovi tak, aby si ji nejen otevřel a přečetl celou, ale také na ni odpověděl, jak potřebujete. Váš e-mail může vynikat mezi ostatními relativně snadno. Stačí se držet několika pravidel.   Personalizujte. Komunikaci to velmi pomůže Než […]

Na článek
Jessica Ruggirello
Jessica Ruggirello
6. 10. 2022
6
Marketing Funnel: Jak získat zákazníka

Jestliže chcete prodávat na internetu, je důležité pochopit jednu důležitou věc. A to, že i sebelepší reklamy vám samy o sobě zákazníka nepřivedou, pokud nemáte správně nastavený celý nákupní proces. K tomu přesně slouží marketing funnel. Přečtěte si, o co se jedná a v čem jsou jednotlivé fáze konverzního trychtýře důležité.   Co je marketing […]

Na článek
Matěj Skalník
Matěj Skalník
29. 9. 2022
5
Úvod do offline marketingu

Že je offline marketing nepotřebná a přežitá disciplína? Omyl. Přečtěte si, co všechno do něj spadá a jak i v dnešní internetové době může být užitečný. Král je mrtev, ať žije král. Takto na některé z nás může působit úpadek offline marketingu a stále dominantnější role jeho online protějšku, o kterém se neustále mluví ve […]

Na článek
Filip Nejezchleba
Filip Nejezchleba
2. 9. 2022
3
Proč byste si měli nasadit Google Analytics 4 co nejdříve

Společnost Google oznámila, že 30. června 2023 přestanou fungovat stávající Universal Analytics (GA3). Od 1. července jejich roli naplno převezmou zcela nové Google Analytics 4 (GA4). Přečtěte si, co to znamená a jak se na tento přechod můžete připravit.   Hned na úvod zdůrazněme, že mezi starým a novým typem jsou zcela zásadní rozdíly. Přesněji řečeno, […]

Na článek
Pavel Novák
Pavel Novák
25. 8. 2022
4
Microsoft Ads a jeho příležitosti

Microsoft Ads, plným názvem Microsoft Advertising, dříve známý jako Bing Ads, je PPC systém podobný inzertním platformám, jako jsou v Česku známé Google Ads nebo Sklik od Seznamu. V České republice lze Bingu a jeho partnerům připsat přibližně 7,5% podíl ve vyhledávání. Kvůli tomu ho spousta firem často opomíjí. Většina společností investuje hlavně do reklam […]

Na článek
Marek Lajtkep
Marek Lajtkep
27. 7. 2022
8
11+1 dobrých tipů, jak psát příspěvky na Facebook a Instagram

Sociální sítě, tedy především Facebook a Instagram, jsou dnes jedny z nejčastěji využívaných komunikačních kanálů. Přečtěte si, jak napsat poutavý příspěvek, který čtenáře skutečně zaujme.   „Vezmeme všechny dostupné informace, které máme, a uhněteme z nich jednolité těsto. Z něj pak uválíme krásný dlouhý příspěvek, který bohatě posypeme mnoha různými smajlíky. Nakonec to nezapomeneme ozdobit […]

Na článek
Marek Lajtkep
Marek Lajtkep
28. 6. 2022
8
Jak na facebookové a instagramové soutěže

Nabídnout fanouškům na Facebooku či instagramovým followerům soutěž patří k častým formám firemní prezentace. Přečtěte si, jak soutěž uspořádat, na co si při tom dát pozor a jakých chyb se vyvarovat. „Buď fanoušek naší stránky, odpověz na otázku a v odpovědi označ kamaráda, k tomu lajkni tento příspěvek a sdílej ho na své timeline.” Pokud […]

Na článek
Vít Olšák
Vít Olšák
18. 1. 2022
8
Ohlédnutí za rokem 2021

Proč se vůbec pouštět do bilancování a shrnutí uplynulého roku v naší agentuře? Dlouho, v podstatě od začátku fungování, pro nás nebyla vlastní prezentace prioritou. Kovářova kobyla, že? Od momentu založení firmy jsme neměli o zakázky od skvělých klientů nouzi. Vlastně tak nebylo potřeba se starat o nic moc jiného, než o jejich odbavení a […]

Na článek
Vít Olšák
Vít Olšák
24. 11. 2021
8
Jak naložit s novelou o cookies?

Jedny z prvních otázek, na které se na začátku spolupráce klienti ptají, jsou: „Na kolik ten online marketing vyjde?“ Případně: „Kolik nás bude online reklama stát nebo kolik bychom měli investovat do PPC reklamy?“ Otázky jsou to naprosto logické a pochopitelné. Odpověď na ně však není jednoduchá a jednoznačná.

Na článek
Jitka Křemečková
Jitka Křemečková
23. 3. 2021
5
Influencer marketing a jak na něj

V posledních letech se influencer marketing stává nedílnou součástí marketingových strategií firem. Pokud chcete influencer marketing využívat i vy, máme pro vás několik tipů, jak na něj. Dozvíte se, kdo je influencer, jak s ním začít spolupracovat a jak vyhodnotit úspěšnost influencer marketingu.

Na článek
Jan Rypar
Jan Rypar
22. 10. 2020
8
Kolik stojí online marketing?

Jedny z prvních otázek, na které se na začátku spolupráce klienti ptají, jsou: „Na kolik ten online marketing vyjde?“ Případně: „Kolik nás bude online reklama stát nebo kolik bychom měli investovat do PPC reklamy?“ Otázky jsou to naprosto logické a pochopitelné. Odpověď na ně však není jednoduchá a jednoznačná.

Na článek
Vít Olšák
Vít Olšák
19. 3. 2020
8
Jsme v tom společně!

Pokud by nám někdo před Vánoci řekl, co nás čeká, nejspíše bychom mu neuvěřili. My, v rozvinutých zemích, žijeme totiž v době naprostého blahobytu, můžeme si dělat co chceme, kdy chceme a vytvořit si tak vlastní život doslova “na míru”.

Na článek
Vít Olšák
Vít Olšák
28. 11. 2018
15
Tvorba brandu pro pivovar MadCat

Pro craftový pivovar MadCat, který chce bořit stereotypy ve vaření piva, jsme vytvořili zbrusu nový brand. A že je práce pro pivovar v Česku výzva, asi netřeba zmiňovat. Mrkněte se sami.

Na článek
Vít Olšák
Vít Olšák
14. 9. 2018
5
Facebook v HR

Facebook, jak všichni víme, je součástí našich běžných životů, ale také životů pracovních, a proto se stává důležitým nástrojem personalistů a firem, které nemohou najít vhodného kandidáta. K čemu všemu může Facebook v HR sloužit, ale čím také může ublížit, se vám pokusíme přiblížit v tomto článku.

Na článek
Vít Olšák
Vít Olšák
30. 8. 2018
3
Komunikace zákazník x firma skrze FB

Facebook, modrá sociální bublina, na které denně komunikuje miliony lidí a firem. Od roku 2004 Facebook nasbíral více jak 2 miliardy uživatelů z řad prostých lidí a firem. Jen v samotné České republice vlastní facebookový profil přibližně 4,8 milionu uživatelů. Zní to neuvěřitelně, ale je to tak, Facebookový profil spravuje skoro polovina České republiky.

Na článek
Vít Olšák
Vít Olšák
7. 7. 2018
10
Jak a proč založit Business Manager?

Co je to ten Business Manager, proč ho po našich klientech vždy budeme chtít a jak jim, nám i vám ulehčuje práci. No a především vám v tomhle článku ukážeme, jak jej jednoduše založíte.

Na článek
Vít Olšák
Vít Olšák
29. 6. 2018
3
Transparentnější stránky a reklamy na Facebooku

Facebook aktivně zavádí další změny pro větší informovanost uživatelů. Dnešním dnem počínaje se budete moci podívat i na reklamy které se vám nezobrazují a zjistit podrobnější informace i stránkách.

Na článek