four bros blog

Matěj Skalník
Matěj Skalník
29. 9. 2022
5
Úvod do offline marketingu

Že je offline marketing nepotřebná a přežitá disciplína? Omyl. Přečtěte si, co všechno do něj spadá a jak i v dnešní internetové době může být užitečný. Král je mrtev, ať žije král. Takto na některé z nás může působit úpadek offline marketingu a stále dominantnější role jeho online protějšku, o kterém se neustále mluví ve […]

Na článek
Filip Nejezchleba
Filip Nejezchleba
2. 9. 2022
3
Proč byste si měli nasadit Google Analytics 4 co nejdříve

Společnost Google oznámila, že 30. června 2023 přestanou fungovat stávající Universal Analytics (GA3). Od 1. července jejich roli naplno převezmou zcela nové Google Analytics 4 (GA4). Přečtěte si, co to znamená a jak se na tento přechod připravit.   Hned na úvod je třeba zdůraznit, že mezi starým a novým typem jsou zásadní rozdíly. Přesněji […]

Na článek
Pavel Novák
Pavel Novák
25. 8. 2022
4
Microsoft Ads a jeho příležitosti

Microsoft Ads, plným názvem Microsoft Advertising, dříve známý jako Bing Ads, je PPC systém podobný inzertním platformám, jako jsou v Česku známé Google Ads nebo Sklik od Seznamu. V České republice lze Bingu a jeho partnerům připsat přibližně 7,5% podíl ve vyhledávání. Kvůli tomu ho spousta firem často opomíjí. Většina společností investuje hlavně do reklam […]

Na článek
Marek Lajtkep
Marek Lajtkep
27. 7. 2022
8
11+1 dobrých tipů, jak psát příspěvky na Facebook a Instagram

Sociální sítě, tedy především Facebook a Instagram, jsou dnes jedny z nejčastěji využívaných komunikačních kanálů. Přečtěte si, jak napsat poutavý příspěvek, který čtenáře skutečně zaujme.   „Vezmeme všechny dostupné informace, které máme, a uhněteme z nich jednolité těsto. Z něj pak uválíme krásný dlouhý příspěvek, který bohatě posypeme mnoha různými smajlíky. Nakonec to nezapomeneme ozdobit […]

Na článek
Marek Lajtkep
Marek Lajtkep
28. 6. 2022
8
Jak na facebookové a instagramové soutěže

Nabídnout fanouškům na Facebooku či instagramovým followerům soutěž patří k častým formám firemní prezentace. Přečtěte si, jak soutěž uspořádat, na co si při tom dát pozor a jakých chyb se vyvarovat. „Buď fanoušek naší stránky, odpověz na otázku a v odpovědi označ kamaráda, k tomu lajkni tento příspěvek a sdílej ho na své timeline.” Pokud […]

Na článek
Vít Olšák
Vít Olšák
18. 1. 2022
8
Ohlédnutí za rokem 2021

Proč se vůbec pustit do bilancování a shrnutí uplynulého roku v naší agentuře? Dlouho, v podstatě od začátku fungování, pro nás nebyla vlastní prezentace prioritou. Kovářova kobyla, že? Od momentu založení firmy jsme neměli o zakázky od skvělých klientů nouzi, a tak nebylo potřeba se starat o nic moc jiného, než jejich odbavení a perfektní […]

Na článek
Vít Olšák
Vít Olšák
24. 11. 2021
8
Jak naložit s novelou o cookies?

Jedny z prvních otázek, na které se na začátku spolupráce klienti ptají, jsou: „Na kolik ten online marketing vyjde?“ Případně: „Kolik nás bude online reklama stát nebo kolik bychom měli investovat do PPC reklamy?“ Otázky jsou to naprosto logické a pochopitelné. Odpověď na ně však není jednoduchá a jednoznačná.

Na článek
Jitka Křemečková
Jitka Křemečková
23. 3. 2021
5
Influencer marketing a jak na něj

V posledních letech se influencer marketing stává nedílnou součástí marketingových strategií firem. Pokud chcete influencer marketing využívat i vy, máme pro vás několik tipů, jak na něj. Dozvíte se, kdo je influencer, jak s ním začít spolupracovat a jak vyhodnotit úspěšnost influencer marketingu.

Na článek
Jan Rypar
Jan Rypar
22. 10. 2020
8
Kolik stojí online marketing?

Jedny z prvních otázek, na které se na začátku spolupráce klienti ptají, jsou: „Na kolik ten online marketing vyjde?“ Případně: „Kolik nás bude online reklama stát nebo kolik bychom měli investovat do PPC reklamy?“ Otázky jsou to naprosto logické a pochopitelné. Odpověď na ně však není jednoduchá a jednoznačná.

Na článek
Vít Olšák
Vít Olšák
19. 3. 2020
8
Jsme v tom společně!

Pokud by nám někdo před Vánoci řekl, co nás čeká, nejspíše bychom mu neuvěřili. My, v rozvinutých zemích, žijeme totiž v době naprostého blahobytu, můžeme si dělat co chceme, kdy chceme a vytvořit si tak vlastní život doslova “na míru”.

Na článek