Jan Beránek

PPC Specialist

Ve Four Bros mám na starost správu výkonnostních kampaní, tak aby pluly tím správným směrem a cestou ulovily co možná nejvíce zákazníků. Pokud tedy vaše marketingová strategie zahrnuje propagaci skrze Google či Seznam, pak se nejspíše setkáte se mnou nebo s mojí šikovnou kolegyní Terkou.

O Honzovi
Jan Beránek

V rámci studia řízení a ekonomiky podniku na VUT v Brně jsem měl za úkol zpracovat výzkum z firemního prostředí. Společně s Honzou jsme vymysleli přístup, který jsme následně aplikovali ve Four Bros. Vznikl tak výzkum, který se dostal mezi 5 nejlepších v rámci celé fakulty a byl ceněn především za svoji originalitu a ryze praktický přínos pro analyzovanou společnost. V té době už jsem věděl, jak důležité je obklopovat se v životě správnými lidmi. A právě tehdy jsem si řekl, že přesně v takovém kolektivu chci po dokončení vysoké školy nabírat znalosti a zkušenosti. Jsem rád, že svoji vášeň pro sport mohu sdílet i se svými kolegy. A aby byla pro nás práce zároveň i koníčkem, řada našich klientů je právě z tohoto oboru. V průběhu studia jsem se několik let pohyboval v prostředí obchodu se sportovním vybavením a zkušenosti zde nabyté mi pomáhají lépe chápat potřeby klientů a vytvářet tak pro ně funkční řešení.

Pokud zrovna nejsem ponořen do optimalizace a tvorby kampaní, věnuji většinu svého volného času sportu. Potkáte mě nejspíše někde na silnici nebo v lese na kole. Mimo to vyrazím rád do hor na výšlap, s lyžemi i bez.

V rámci mého studia vznikl výzkum z firemního prostředí, který jsme následně aplikovali ve Four Bros. Dostal mezi 5 nejlepších v rámci celé fakulty a byl ceněn především za svoji originalitu a ryze praktický přínos pro analyzovanou společnost.

Moje zaměření

  • Google Ads Google Ads
  • GTM GTM
  • Mergado Mergado
  • PPC PPC
  • Sklik Sklik
  • Výkonnostní reklama Výkonnostní reklama