PPC Restart 2023: Nové trendy, strategie a síla umělé inteligence ve světě PPC reklamy

Zajímáte se o nejnovější trendy a strategie v oblasti placené internetové reklamy? My ano, proto jsme si nemohli nechat ujít celodenní konferenci PPC Restart 2023. Už z programu bylo jasné, že tato akce bude nabitá informacemi.

A o čem letošní ročník PPC restartu byl? Byla to opravdu zajímavá akce plná přednášek od odborníků v oboru. Nebudeme daleko od pravdy, když řekneme, že umělá inteligence byla jedním z hlavních pilířů programu. Nicméně, PPC Restart 2023 nabídl mnohem víc než jen to.

 

Matouš Ledvina: AI jako klíč pro efektivní marketing

Pro dosažení lepších výsledků je důležité soustředit se na to, v čem jsou lidé nejlepší, a využít AI k optimalizaci procesů. Lidé se osvědčili v oblastech jako marketingová strategie, nastavování cílů, kreativní design, experimentování, správa dat první strany a efektivita médií. Na druhou stranu, stroje jsou skvělé v nastavování nabídek, hledání publika, vytváření insightů, optimalizaci výkonu a škálování kreativy. Naučme se s AI spolupracovat a využijme její silné stránky a nechme ji dělat to, co umí lépe než my.

Lukáš Hvizdoš: Ako vyškálovať PMAX tak, aby sme dosiahli dvojnásobný obrat?

Jak škálovat PPC kampaně a optimalizovat výkon tak, aby se dosáhlo dvojnásobného obratu? Přednáška nám přinesla zajímavé návody na vyškálování PMax kampaní. Ukázali jsme si, jak testovat produktové názvy, správně strukturovat kampaně a testovat signály od publika a reklamní prostředky pro dosažení vyššího výkonu.

 

Ondřej Sláma: Videoreklama na YouTube – přemýšlíme nad ní správně?

Mechanismus výsledků digitální reklamy je složitý a zahrnuje několik faktorů. Ondřej Sláma se zaměřil na videoreklamu na YouTube a podělil se s námi o tipy, jak získat více z videoreklam pro naše klienty. Při plánování a optimalizaci videoreklamy je snadné některé věci přehlédnout, a Ondřej nám poskytl užitečné rady, které nám pomohou dosáhnout lepších výsledků.

André Heller: Co musí o Google Analytics 4 vědět každý PPC specialista?

Datum 31. 6. 2023 má v kalendáři zapsaný už každý analytik a PPC specialista. Universal Analytics končí a bez výmluv všichni přecházíme na Google Analytics 4. André nás provedl novinkami týkající se Google Analytics 4, které přináší změny nejen pro PPC specialisty. Na dotaz, kdo z přítomných již využívá pro vyhodnocení své práce GA4, se moc rukou nezvedlo. Bylo tedy přínosné dozvědět se, jak se naše analýzy a vyhodnocování kampaní změní po přechodu na tuto novou verzi analytického nástroje.

David Janoušek a Jan Janoušek: SATO aneb jak přemýšlet nad stavbou účtu Google Ads

Jeden reklamní systém a nekonečno způsobů, jak k němu přistoupit. David Janoušek a Jan Janoušek nám ukázali svůj přístup k budování účtu Google Ads. Jejich přednáška se dotkla různých strategií a kampaní v rámci Google Ads. Představili nám svůj vlastní framework SATO, který je skvělým nástrojem pro optimalizaci kampaní.

Tomáš Sýkora: Jak zvýšit výkon digitálních médií o desítky procent

Perfektní kreativa v reklamě bývá zpravidla odměněna vyšší účinností. Tomáš Sýkora nám sdělil své zkušenosti ohledně zvyšování výkonu digitálních médií o desítky procent. Utvrdil nás v tom, že je nutné ke každému reklamnímu kanálu přistupovat individuálně, protože každý kanál vyžaduje specifický přístup. Ve své přednášce taky zdůraznil, že je důležité udržovat otevřenou komunikaci s klientem již během kampaně.

Tomáš Beňo: Marketing Mix Modeling: Budoucnost vyhodnocování kampaní?

Tomáš Beňo se zaměřil na Marketing Mix Modeling a přinesl nám alternativu k user-based atribuci. Vysvětlil nám, jak hodnotit platformy a kampaně s omezeným množstvím dat a jak může statistické modelování pomoci s vyhodnocováním kampaní.

Ladislav Vitouš: AI pro PPC: Mezi hypem a realitou

Realistický pohled na využití umělé inteligence v PPC. Prozkoumali jsme výhody, omezení a reálná očekávání od používání AI při každodenní správě kampaní. Velké díky patří i za sdílení osvědčené techniky, kterou brzy otestujeme.

Jiří Novotný: Zasáhněte svoji cílovou skupinu přesně a spolehlivě (i bez cookies)

Jiří Novotný nás seznámil s tím, jak přesně a spolehlivě oslovit naši cílovou skupinu, a to i bez cookies. V době, kdy se řeší cookie apokalypsa, bylo užitečné dozvědět se, jak cílit na Seznamu a jaká jsou aktuální řešení.

Libor Mattuš: Optimalizujte nejen kampaně, ale i sebe

Každodenní techniky, které nám pomohou lépe optimalizovat nejen naše kampaně, ale i sebe. Libor Mattuš jako průvodce biohackingem představil měření odolnosti těla a mysli, chladovou terapii, aktivační dýchání a další praktické metody pro posílení odolnosti a zlepšení životního výkonu.

Petra Nulíčková: Jsou PPCčkaři diamanty ve světě reklamy?

Od roku 2020 se výrazně zvýšila poptávka po PPC specialistech, což vedlo k vytváření interních týmů firem a zvýšené poptávce po výkonnostních agenturách. Přednáška se dotkla růstu poptávky ze strany firem, změn na trhu práce v oblasti performance specialitů a klíčových dovedností, za které jsou firmy ochotny zaplatit.

Aneta Hemerová: Facebook Ads: Jak z rozpočtů vytěžit maximum i v roce 2023

Aneta Hemerová se dotkla Facebook reklam a ukázala nám, jak získat maximum z rozpočtů v roce 2023. Naklikat a spustit reklamu na Facebooku dnes zvládne každý. Ale maximalizovat její potenciál vyžaduje zkušenosti a cit pro byznys. Podělila se s námi o základní pilíře propagace na Facebooku, které jsou často opomíjeny, a poskytla konkrétní tipy, jak investovat do reklamy.

 

 

Celý PPC Restart 2023 pro nás byl skvělou zkušeností. Měli jsme možnost nasát mnoho informací, inspirovat se a rozšířit své znalosti. Je skvělé vidět, jak se marketingový svět neustále vyvíjí a jak můžeme využít nové technologie a strategie pro dosažení lepších výsledků ve svých kampaních. 

Jsme nadšení, že jsme mohli být součástí PPC Restartu 2023 a těšíme se na to, co nás čeká příště.