Tvorba webů
Webové stránky vás propagují 24/7: to neudělá žádný ze zaměstnanců.
Webové stránky byly, jsou a budou středobodem celého online marketingu. Ať už se jedná o vaši online vizitku, e-shop nebo prezentaci určenou pro sběr kontaktů, webová prezentace by vždy měla být zpracována s respektem k požadovaným cílům.
Proces tvorby webu lze rozdělit do několika částí. První z nich není příliš zábavná, je ale extrémně důležitá, a sice analýza potřeb klienta a stanovení cílů, které má nový web plnit. Následně se začne pracovat na náčrtu webu, tzv. „wireframes” které slouží jako vodítko pro vzhled a funkcionalitu webu pro klienta i nás. Po jejím schválení se připraví již reálný grafický návrh, který se v poslední fázi a po zapracování připomínek „uvede do života” pomocí kódu. Pak už nic nebrání spuštění otestování a uvedení společných představ do krásné a funkční praxe.
Více