Klient:

Preciosa Lighting

Svítidla z Kamenického Šenova, která dobyla svět

případová studie

Českému výrobci pomáháme prodávat produkty do nejexkluzivnějších stavebních a developerských projektů po celém světě

4 kontinenty
na tolika kontinentech naše kampaně běží
8 kanálů
využíváme pro online marketing
3 jazyky
používáme v kampaních

jejich příběh

jejich cíl

naše řešení

BRANDOVÉ KAMPANĚ V CELOSVĚTOVÉM MĚŘÍTKU

Přestože jako agentura jsme byli teprve v plenkách, zkušeností s placenými kampaněmi jsme měli z předešlých let již mnoho. Nebyl proto problém se s Preciosa Lighting domluvit na detailech. Shodli jsme se, že se v kampaních zaměříme především na propagaci značky jako takové a s ní souvisejících aktivit. Můžeme říci, že kampaně pro Preciosa Lighting jsou specifické snad ve všem. Začněme jejich zaměřením.

1

GLOBÁLNÍ B2B KAMPANĚ

Celosvětová kampaň Preciosa

Zatímco ve většině případů cílíme na koncové zákazníky, nebo kombinaci segmentů B2C a B2B, zde se zaměřujeme primárně na segment B2B. Reklamy navíc běží celosvětově, konkrétně na 4 kontinentech. Právě kvůli tomu jsou vedeny rovnou ve 3 světových jazycích. S tím vším pak souvisí i složitější textace –⁠ obsah je třeba nejen vytvořit, ale také nechat přeložit. To vše s ohledem na fakt, že některé výrazy mohou mít v různých částech světa odlišný význam.

2

PREZENTACE NA PRESTIŽNÍCH EVENTECH

Preciosa na Milan Design Week

Velká část marketingového úsilí se točí okolo celosvětově proslulých eventů, kterých se Preciosa Lighting pravidelně účastní. Jednou z nejdůležitějších akcí je každoročně Milan Design Week, který je považovaný za Mekku designu. Špičky v oboru zde v prestižních prostorách muzea designu a umění Triennale Milano představují nové produkty a designové řady a ano, je na co se dívat. Několik měsíců před touto událostí proto společně vymýšlíme způsoby, jak před akcí i během ní upoutat pozornost potenciálních klientů z celého světa. Během akce se pak společně s Preciosou zaměřujeme na představení nového Signature Designu, který je jedním ze základních stavebních kamenů marketingu pro následující rok.

Podobnou váhu jako Milan Design Week pro nás má také nejprestižnější událost v jachtovém průmyslu –⁠ Monaco Yacht Show, kdy se každý rok do přístavu v Monaku sjíždějí nejvýznamnější hráči z celého světa, aby představili ty nejkrásnější a nejexkluzivnější jachty na trhu. Zde jsme s Preciosou skutečně Na jedné lodi! Společně zde předvádíme maritime program určený právě pro supermoderní a superluxusní jachty a další plavidla. Během čtyř dnů mají návštěvníci možnost podívat se na palubu jachet, které jsou špičkou designu, inovace a řemeslného umění, a na vlastní oči se přesvědčit, že Preciosa je skutečně výjimečná.

3

PROPAGACE KLÍČOVÝCH PROJEKTŮ

Prezentace klíčových projektů Preciosa

V případě Preciosy máme pro budování povědomí o značce skutečně „nabito“. Mimo prestižních událostí je Preciosa žádaná také při realizaci specifických projektů, například výše zmiňovaného osvětlení losangeleského letiště nazvané Crystal Swell. Zajímavostí je, že tato 17 metrů vysoká a 4 000 kilogramů vážící světelná instalace, kterou najdete na mezinárodním terminálu Toma Bradleyho, je projektována tak, že odolá případnému zemětřesení až o síle 7 stupňů Richterovy stupnice. Podobně jsme propagovali také instalace v dubajském metru, v kasinu v Macau a další exkluzivní projekty.

Určitá část kampaní je zaměřena také na Českou republiku a oslovení návštěvníků ze zahraničí. V nich se soustředíme především na propagaci nádherného flagship storu se showroomem Preciosa, který sídlí v úchvatné neorenesanční budově z roku 1894 přímo v srdci Prahy v Rytířské ulici. Na 540 m² mohou návštěvníci obdivovat křišťálové instalace, v nichž se střetávají tradice a současný design a prezentují se zde nejen milovníkům umění a sklářského řemesla

společný úspěch

Dlouholetá spolupráce, podpořená vzájemnou důvěrou, přináší dobré výsledky. Preciosa Lighting nejenže získává nové zakázky z celého světa, ale také si buduje už tak dobré jméno ve světě těch nejexkluzivnějších developerských projektů.

Ve spolupráci neustáváme a společně plánujeme také budoucnost. Vzhledem k tomu, že svět ecommerce se neustále mění, musíme i my přizpůsobovat podobu a vedení kampaní aktuálním trendům.

Pro nás ve Four Bros má tato spolupráce značnou hodnotu. Neustále si totiž ověřujeme, že i delivery takto specifického a světově zaměřeného projektu zvládneme bez zaváhání a k plné klientově spokojenosti. Propagace české firmy po celém světě je pak už jen třešničkou na dortu.

použité produkty

Online marketing
Online marketing is our strength. We create and manage advertising campaigns which sell, and we find ways where others think there are none.
Více
Analyses and strategies
We will evaluate the job already done and provide concrete and efficient solutions to scale your business.
Více
Brand building
Breathing life into a new project poses the greatest challenge for us. We are perfectionists and we are satisfied with only the best.
Více
Marek Šoth, Online marketing manager, Preciosa Lighting

Kluci z FourBros nám pomáhají od roku 2017 vést kampaně na jednotlivých trzích v zahraničí a úspěšně naplňují naši online strategii. Oceňuji na nich především prozákaznický a lidský přístup, stejně tak proaktivní hledání nových cest, jak uspět v online marketingu.