Klient:

Preciosa Lighting

Svítidla z Kamenického Šenova, která dobyla svět

případová studie

Českému výrobci pomáháme prodávat produkty do nejexkluzivnějších stavebních a developerských projektů po celém světě

4 kontinenty
na tolika kontinentech naše kampaně běží
8 kanálů
využíváme pro online marketing
3 jazyky
používáme v kampaních

jejich příběh

jejich cíl

naše řešení

BRANDOVÉ KAMPANĚ V CELOSVĚTOVÉM MĚŘÍTKU

Přestože jako agentura jsme byli teprve v plenkách, zkušeností s placenými kampaněmi jsme měli z předešlých let již mnoho. Nebyl proto problém se s Preciosa Lighting domluvit na detailech. Shodli jsme se, že se v kampaních zaměříme především na propagaci značky jako takové a s ní souvisejících aktivit. Můžeme říci, že kampaně pro Preciosa Lighting jsou specifické snad ve všem. Začněme jejich zaměřením.

1

GLOBÁLNÍ B2B KAMPANĚ

Celosvětová kampaň Preciosa

Zatímco ve většině případů cílíme na koncové zákazníky, nebo kombinaci segmentů B2C a B2B, zde se zaměřujeme primárně na segment B2B. Reklamy navíc běží celosvětově, konkrétně na 4 kontinentech. Právě kvůli tomu jsou vedeny rovnou ve 3 světových jazycích. S tím vším pak souvisí i složitější textace –⁠ obsah je třeba nejen vytvořit, ale také nechat přeložit. To vše s ohledem na fakt, že některé výrazy mohou mít v různých částech světa odlišný význam.

2

PREZENTACE NA PRESTIŽNÍCH EVENTECH

Preciosa na Milan Design Week

Velká část marketingového úsilí se točí okolo celosvětově proslulých eventů, kterých se Preciosa Lighting pravidelně účastní. Jednou z nejdůležitějších akcí je každoročně Milan Design Week, který je považovaný za Mekku designu. Špičky v oboru zde v prestižních prostorách muzea designu a umění Triennale Milano představují nové produkty a designové řady a ano, je na co se dívat. Několik měsíců před touto událostí proto společně vymýšlíme způsoby, jak před akcí i během ní upoutat pozornost potenciálních klientů z celého světa. Během akce se pak společně s Preciosou zaměřujeme na představení nového Signature Designu, který je jedním ze základních stavebních kamenů marketingu pro následující rok.

Podobnou váhu jako Milan Design Week pro nás má také nejprestižnější událost v jachtovém průmyslu –⁠ Monaco Yacht Show, kdy se každý rok do přístavu v Monaku sjíždějí nejvýznamnější hráči z celého světa, aby představili ty nejkrásnější a nejexkluzivnější jachty na trhu. Zde jsme s Preciosou skutečně Na jedné lodi! Společně zde předvádíme maritime program určený právě pro supermoderní a superluxusní jachty a další plavidla. Během čtyř dnů mají návštěvníci možnost podívat se na palubu jachet, které jsou špičkou designu, inovace a řemeslného umění, a na vlastní oči se přesvědčit, že Preciosa je skutečně výjimečná.

3

PROPAGACE KLÍČOVÝCH PROJEKTŮ

Prezentace klíčových projektů Preciosa

V případě Preciosy máme pro budování povědomí o značce skutečně „nabito“. Mimo prestižních událostí je Preciosa žádaná také při realizaci specifických projektů, například výše zmiňovaného osvětlení losangeleského letiště nazvané Crystal Swell. Zajímavostí je, že tato 17 metrů vysoká a 4 000 kilogramů vážící světelná instalace, kterou najdete na mezinárodním terminálu Toma Bradleyho, je projektována tak, že odolá případnému zemětřesení až o síle 7 stupňů Richterovy stupnice. Podobně jsme propagovali také instalace v dubajském metru, v kasinu v Macau a další exkluzivní projekty.

Určitá část kampaní je zaměřena také na Českou republiku a oslovení návštěvníků ze zahraničí. V nich se soustředíme především na propagaci nádherného flagship storu se showroomem Preciosa, který sídlí v úchvatné neorenesanční budově z roku 1894 přímo v srdci Prahy v Rytířské ulici. Na 540 m² mohou návštěvníci obdivovat křišťálové instalace, v nichž se střetávají tradice a současný design a prezentují se zde nejen milovníkům umění a sklářského řemesla

společný úspěch

Dlouholetá spolupráce, podpořená vzájemnou důvěrou, přináší dobré výsledky. Preciosa Lighting nejenže získává nové zakázky z celého světa, ale také si buduje už tak dobré jméno ve světě těch nejexkluzivnějších developerských projektů.

Ve spolupráci neustáváme a společně plánujeme také budoucnost. Vzhledem k tomu, že svět ecommerce se neustále mění, musíme i my přizpůsobovat podobu a vedení kampaní aktuálním trendům.

Pro nás ve Four Bros má tato spolupráce značnou hodnotu. Neustále si totiž ověřujeme, že i delivery takto specifického a světově zaměřeného projektu zvládneme bez zaváhání a k plné klientově spokojenosti. Propagace české firmy po celém světě je pak už jen třešničkou na dortu.

použité produkty

Online marketing
V onlinu jsme nejsilnější. Tvoříme a spravujeme reklamní kampaně, které prodávají, a hledáme cesty i tam, kde ostatní dávno skončili.
Více
Analýzy a strategie
Zvládneme kvalitně vyhodnotit již provedenou práci a navrhnout rychlá a efektivní řešení ke škálování vašeho byznysu.
Více
Brand building
Vdechnout život novému projektu je pro nás tou největší výzvou. Jsme perfekcionisté a spokojíme se jen s tím nejlepším.
Více
Marek Šoth, Online marketing manager, Preciosa Lighting

Kluci z FourBros nám pomáhají od roku 2017 vést kampaně na jednotlivých trzích v zahraničí a úspěšně naplňují naši online strategii. Oceňuji na nich především prozákaznický a lidský přístup, stejně tak proaktivní hledání nových cest, jak uspět v online marketingu.