Leňa

Head of Creative

Na palubě Four bros mě najdete za obsahově-strategickým kormidlem, kde klientům pomáhám udávat správný kurz napříč media mixem a co nejefektivněji plnit obchodní cíle. Ruku v ruce s obsahem jde také vedení našeho Creative oddělení, kde společně se specialisty tvoříme veškeré kreativní výstupy, na které si jen vzpomenete. Od e-mailingu, přes weby, grafiku až po kompletní obsah na sociální sítě.

O Leně
Leňa

Na rozdíl od některých kolegů byla moje cesta k marketingu poměrně přímočará. Když jsem si po gymplu vybírala vysokou, věděla jsem, že musí aspoň částečně uspokojit mé kreativní i analytické Já. A tak padla volba na ekonomku a následnou specializaci na marketing.

Už na bakaláři, a to hned v prváku, jsem začala tlumočit mezinárodní jednání v oblasti marketingu a obchodu pro českou distribuční společnost. Tato zkušenost mi otevřela dveře a poměrně rychle mi ukázala, jak vypadá strategické řízení a co vše marketing a obchod obnáší. Následovala stáž v Plzeňském prazdroji, která mi dala obrovský přehled, ale také ukázala, že cesta korporátu nebude to pravé ořechové.

Mezi bakalářem a magistrem jsem se rozhodla pro malou pauzu a utekla do Alp. Tři semestry marketingu v Tirolsku mi daly přesah do služeb, tradičního řemesla a sáhla jsem si na lokální značky jako Tirol, Salewa nebo Ski Arlberg. Spojení mé profesní cesty a lásky k horám bylo jedno z nejlepších rozhodnutí v mém životě. Z nabytých zážitků a zkušeností čerpám dodnes. A nejen díky nim jsem následně vplula do vod freelancingu – kombinace grafiky, copywritingu a strategického marketingu mi otevřela cestu k dalším krásným projektům.

V průběhu magisterského studia jsem již naplno pracovala a diplom z Fakulty multimediálních studií na UTB tak byl jen symbolickým zakončením jedné éry. V roce 2021 jsem pustila většinu svých klientů a na vlně covidových nejistot se plně ponořila do role CMO ve Světě plodů. Dva roky zkušeností na vedoucí strategické pozici mi doplnily letité zkušenosti z operativy, ale také ukázaly, že ke štěstí potřebuji kreativní práci a aspoň občasně vyhrnuté rukávy.

A tak po předchozí externí spolupráci s kluky padla jasné volba na Four Bros. Na skvělou posádku lodi, kde můžu kormidlovat kreativní oddělení, a spojit tak strategické řízení se svými kreativními nápady.

Ahoj na palubě!

Klientům pomáhám udávat správný kurz napříč media mixem a co nejefektivněji plnit obchodní cíle.

Moje zaměření