Klient:

Ekofarma Člupy

Sýry vyrobené s respektem k přírodě a zemědělské služby

případová studie

Ekologická farma se sýrárnou nyní úspěšně nabízí své výrobky na novém webu a spustila nabídku zemědělských služeb

30 % konverzí
průměrný konverzní poměr e-shopu
1 příspěvek
nám zajistil revenue jako za celý rok
4 x
jinak si klienti mohou vyzvednout zboží z e-shopu

jejich příběh

jejich cíl

naše řešení

1

NA MÍRU POSTAVENÝ WEB

clupy-web

Vzhledem k tomu, že Kamil s Markétou jsou prokrajinně založení a svým hospodařením chtějí utvářet pestré prostředí plné života, rozhodli jsme se, že se této myšlence jejich internetové stránky přizpůsobíme. Web je proto navržen střízlivě, aby byl co nejméně rušivý. Zaměřili jsme se na jeho jednoduchost, stručnost a přehlednost, zkrátka aby byl co nejvíce user friendly.

Hlavní nabídku jsme rozdělili do šesti kategorií. Markéta s Kamilem chtěli, aby stránky disponovaly také sekcí, kde se další zemědělci budou moci seznámit s jejich službami. Proto jsme vytvořili landing page s názvem Zemědělské služby”, kde zájemci najdou nabídku například rozmetání statkových hnojiv, obracení a nahrabování sena nebo mulčování.

Samozřejmostí je možnost vybranou činnost z této landing page ihned objednat. Ceny těchto prací jsou uvedeny v motohodinách.

2

PRONÁJEM ZEMĚDĚLSKÉ PŮDY

Mapa se zvýrazněnou polohou Ekofarmy Člupy a pronajatou půdou.

Dlouhodobým Markétiným a Kamilovým cílem je rozšiřování rozsahu zemědělské půdy, kterou obhospodařují. Vytvořili jsme tedy na webu landing page Hospodařte s námi”, kde farma nabízí majitelům, že si od nich pozemky pronajme a bude se o ně a starat, případně je odkoupí.

Tato landing page se rychle ukázala jako úspěšná. Už se spontánně ozvalo několik zájemců, kterým se nelíbilo, jak s jejich půdou současní nájemci zachází, a kteří projevili přání, aby na jejich pozemcích hospodařila právě Rodinná Ekofarma Člupy.

Pro lepší představu jsme vytvořili také mapu, která zobrazuje oblasti a katastrální území, které farma již spravuje.

3

NOVÉ MOŽNOSTI VYZVEDNUTÍ OBJEDNÁVKY

Nabídka možností vyzvednutí produktů Ekofarmy Člupy.

Markéta s Kamilem si přáli, aby jejich produkty byly pro zákazníky dostupnější a lidé si pro ně nemuseli jezdit přímo do Bučovic. S klasickým e-shopem nicméně zpočátku nesouhlasili, protože se obávali starostí s balením a posíláním zásilek a také rizika zkažení produktů ještě při přepravě.

Na základě společné diskuze jsme nakonec vytvořili e-shop, ve kterém si zájemce může vybrat ze čtyř typů odběru:

  • Osobní vyzvednutí přímo na Rodinné Ekofarmě Člupy v Bučovicích,
  • odběrové místo v Brně-Žabovřeskách,
  • závoz při nákupu nad 300 Kč do Bučovic a jejich bližšího okolí,
  • a nebo závoz při nákupu nad 500 Kč na vybraná místa v Brně.

Specifická byla také cenotvorba. U vybraných produktů jsme nemohli stanovit přesné ceny, protože jsou závislé na hmotnosti zboží. Proto jsme po dohodě nastavili částky tak, aby odpovídaly předpokládané váze produktu, např. BIO čerstvý sýr, cena za ks (cca 250 g), cca 92,50 Kč.

společný úspěch

použité produkty

Online marketing
V onlinu jsme nejsilnější. Tvoříme a spravujeme reklamní kampaně, které prodávají, a hledáme cesty i tam, kde ostatní dávno skončili.
Více
Analýzy a strategie
Zvládneme kvalitně vyhodnotit již provedenou práci a navrhnout rychlá a efektivní řešení ke škálování vašeho byznysu.
Více
Brand building
Vdechnout život novému projektu je pro nás tou největší výzvou. Jsme perfekcionisté a spokojíme se jen s tím nejlepším.
Více
Tvorba webů
Ať už se jedná o vaši online vizitku, eshop nebo prezentaci určenou pro sběr kontaktů, webová prezentace by vždy měla být zpracována s respektem k požadovaným cílům.
Více
Markéta a Kamil, Farma Člupy

Spolupráce s Four Bros nám byla doporučena kamarádkou. Překvapil nás velice přátelský, osobní, inovativní a upřímný přístup. Komunikace byla svěží, operativní a vždy jsme odcházeli ze schůzky spokojení. Čas realizace nebyl příliš svižný – ale o to víc promyšlený. Následné marketingové rady byly vždy nápadité a přínosné. S radostí doporučujeme.