
Farma Člupy
Mléčné výrobky z pastvy až k vám domů
Mléčné výrobky z pastvy až k vám domů
Ekologické hospodaření s domácí sýrárnou nyní nabízí své produkty všem na novém webu.
Kamil s Markétou měli na začátku jen představu o farmě která hospodaří ekologicky a vyrábí perfektní domácí produkty. Za několik let ji společně, ač neměli žádné předchozí zkušenosti, opravdu vybudovali. Obhospodařují hektary pastvin a nádherné přírody, chovají ovce, kozy a krávy a vyrábějí lahodné mléčné produkty, které nesou jejich otisk.
Farma Člupy chtěla nejen moderní web, který bude reprezentovat jejich přístup k hospodaření ale především eshop který maximálně zefektivní prodej jejich výrobků. V rámci spolupráce jsme se domluvili také na refreshi brandu a použitých vizuálů s tvorbou videí a fotografií.
V Simply Pro marketing historicky vůbec neřešili a nikdy nepracovali s jeho přidanou hodnotou. Firma měla zastaralou webovou prezentaci s minimální vypovídající hodnotou. Jejich vizuální identita dostatečně nereflektovala přístup majitelky a zaměstnanců ke svým klientům a obchod probíhal výhradně na osobní bázi a formou doporučení.
Klient měl jen minimální povědomí o možnostech, které současný svět marketingu nabízí, a proto jsme začali kreativním workshopem. Zavřeli jsme se na šest hodin do naší zasedačky a společně s dámami jsme identifikovali jejich silné i slabé stránky, bavili se o hodnotách, ve které věří, o jejich přístupu ke klientům a o tom, co by jim pomohlo svou práci opravdu milovat a dělat ji s hrdostí. Probrali jsme také standardní sales cyklus, ideální KPI pro kampaně, vytvořili hodnotové křivky a detailně rozebrali konkurenci.
Pár nápadů jsme měli v hlavě hned a obratem jsme je začali zpracovávat. Nová vizuální identita musí být svěží, moderní, ale zároveň čistá, jednoduchá a, kvůli klientům z řad korporátů, církví a státní správy, také trochu konzervativní. Základním pilířem nového brandu se stal kruhový motiv, který nejenže navazoval na starý a nevhodný, byť u klientů velice zažitý logotyp, ale především perfektně ilustroval styl jejich práce – nikdy nekončící a navzájem se podporující soubor činností. Vznikly dvě nespojené, vzájemně se překrývající, kružnice symbolizující “kolotoč” (jak to klient trefně nazval při první schůzce) jejich činností. Doplněné moderním bezpatkovým písmem v několika řezech položily základ novému logu Simply Pro. Následovala příprava setu materiálů od vizitek přes e-mailový podpis až po USB disky a slohy na dokumenty. Posuďte sami, jak se vám líbí.
Při návrhu webové prezentace jsme měli jasno: cílem webu nebude prezentovat jednotlivé služby, ale právě onen unikátní a komplexní přístup k práci. Web musí být jasný, jednoduchý a s minimem rušivého obsahu – jejich klienti žádají efektivitu a profesionalitu, nikoliv cool řešení a bez osobní schůzky s klientem to tady stejně nepůjde. Vznikla proto pětistránková webová prezentace, která v několika krocích popisuje historii, zkušenosti, reference a přístup k práci této firmy. Nutností bylo upozornit na segmenty zájmu v rámci dotací, které jsme vyřešili formou měnícího se obrázku v headeru, aby měl uživatel na každém místě webu jasno, že právě s jeho typem podnikání mu v Simply Pro pomohou.
Jasným adeptem pro začátek pro nás byly reklamy ve vyhledávacích sítích. Simply Pro nemá dostatečné kapacity na tvorbu obsahu a snažit se potenciální podnikatele, ředitele nebo biskupy přesvědčit ke spolupráci v oblasti dotací pomocí displejové kampaně určitě není to pravé ořechové. Problém musí řešit sami potenciální klienti, my jim jen nabídneme to nejlepší řešení. A že nejlepší je! Během naší dlouhodobé spolupráce jsme se sami přesvědčili o tom, proč klienti Simply Pro preferují. Analýza klíčových slov, příprava struktury a účtů – to vše s aktivní účastí klienta, jakožto na slovo vzatého odborníka v tomto segmentu, bylo otázkou chvilky. V přípravě struktury reklam jsme dbali především na hodnoty a přístup k práci, jednoduše to, co v reklamě “okecat” sice můžete, ale na osobní schůzce už nikoliv. Hned po spuštění, ještě za provizorního jednostránkového webu, se nám začaly hrnout první leady. A byly opravdu relevantní s následnými hovory a osobními schůzkami. Jde vidět, že když svou práci dělá dobře klient i agentura, a navzájem si sednou, všechno prostě dává smysl!
Nevěnovala jsem marketingu a webu výraznou pozornost 5 let, se založením firmy jsem nechala vytvořit jednoduchý web jen aby byl, zakázky jsem získávala na osobní referenci. Ale firmě se daří a došla jsem do bodu, kdy jsem cítila, že je potřeba prezentaci firmy změnit, aby byla vypovídající o nás, o tom jací jsme, jak to děláme a proč jsme dobří. Po dlouhé době jsem se potkala s kluky z Four Bros, a tak mě nadchla jejich lehkost bytí, jejich profesionalita, ale zároveň stejné smýšlení o zákazníkovi, stejný druh principu náš zákazník náš pán, přitom ale nově mladě smýšlející, poctivě vytvářející každý detail činnosti. Na schůzky s nimi jsem se strašně těšila já i kolegyně. Pochopili velmi rychle naše zadání, naši nechuť být jedním v řadě, chuť odlišit se, ale prezentovat se přirozeně nenásilně. A co mě na nich vždycky naprosto dostane, je jejich zájem o náš business, o to co ještě nás trápí a s čím mohou pomoci. Tak poctivě a perfektně udělanou práci v tomto oboru jsem nezažila. Kdo hledá profesionalitu, férovost, spolehlivost a také hravost a ještě lidsky skvělou partu doporučuji Four Bros.