Klient:

Farma Člupy

Mléčné výrobky z pastvy až k vám domů

success story

Ekologické hospodaření s domácí sýrárnou nyní nabízí své produkty všem na novém webu.

4x
rychlejší odbavení objednávek
o 100%
efektivnější prezentace nabídky

jejich příběh

jejich cíl

naše řešení

1

Vizuál

Farma Člupy

Pár nápadů jsme měli v hlavě hned a obratem jsme je začali zpracovávat. Nová vizuální identita musí být svěží, moderní, ale zároveň čistá, jednoduchá a, kvůli klientům z řad korporátů, církví a státní správy, také trochu konzervativní. Základním pilířem nového brandu se stal kruhový motiv, který nejenže navazoval na starý a nevhodný, byť u klientů velice zažitý logotyp, ale především perfektně ilustroval styl jejich práce – nikdy nekončící a navzájem se podporující soubor činností. Vznikly dvě nespojené, vzájemně se překrývající, kružnice symbolizující “kolotoč” (jak to klient trefně nazval při první schůzce) jejich činností. Doplněné moderním bezpatkovým písmem v několika řezech položily základ novému logu Simply Pro. Následovala příprava setu materiálů od vizitek přes e-mailový podpis až po USB disky a slohy na dokumenty. Posuďte sami, jak se vám líbí.

2

WEB

Farma Člupy

Při návrhu webové prezentace jsme měli jasno: cílem webu nebude prezentovat jednotlivé služby, ale právě onen unikátní a komplexní přístup k práci. Web musí být jasný, jednoduchý a s minimem rušivého obsahu – jejich klienti žádají efektivitu a profesionalitu, nikoliv cool řešení a bez osobní schůzky s klientem to tady stejně nepůjde. Vznikla proto pětistránková webová prezentace, která v několika krocích popisuje historii, zkušenosti, reference a přístup k práci této firmy. Nutností bylo upozornit na segmenty zájmu v rámci dotací, které jsme vyřešili formou měnícího se obrázku v headeru, aby měl uživatel na každém místě webu jasno, že právě s jeho typem podnikání mu v Simply Pro pomohou.

3

VÝKONNOSTNÍ KAMPANĚ

Farma Člupy

Jasným adeptem pro začátek pro nás byly reklamy ve vyhledávacích sítích. Simply Pro nemá dostatečné kapacity na tvorbu obsahu a snažit se potenciální podnikatele, ředitele nebo biskupy přesvědčit ke spolupráci v oblasti dotací pomocí displejové kampaně určitě není to pravé ořechové. Problém musí řešit sami potenciální klienti, my jim jen nabídneme to nejlepší řešení. A že nejlepší je! Během naší dlouhodobé spolupráce jsme se sami přesvědčili o tom, proč klienti Simply Pro preferují. Analýza klíčových slov, příprava struktury a účtů – to vše s aktivní účastí klienta, jakožto na slovo vzatého odborníka v tomto segmentu, bylo otázkou chvilky. V přípravě struktury reklam jsme dbali především na hodnoty a přístup k práci, jednoduše to, co v reklamě “okecat” sice můžete, ale na osobní schůzce už nikoliv. Hned po spuštění, ještě za provizorního jednostránkového webu, se nám začaly hrnout první leady. A byly opravdu relevantní s následnými hovory a osobními schůzkami. Jde vidět, že když svou práci dělá dobře klient i agentura, a navzájem si sednou, všechno prostě dává smysl!

POUŽITÉ PRODUKTY

Online marketing
Online marketing is our strength. We create and manage advertising campaigns which sell, and we find ways where others think there are none.
Více
Offline marketing
As we all want to be offline from time to time, we're also good at creating flyers and organizing smaller events.
Více
Analyses and strategies
We will evaluate the job already done and provide concrete and efficient solutions to scale your business.
Více
Brand building
Breathing life into a new project poses the greatest challenge for us. We are perfectionists and we are satisfied with only the best.
Více
Ing. Jana Elingrová, majitelka a zakladatelka

Nevěnovala jsem marketingu a webu výraznou pozornost 5 let, se založením firmy jsem nechala vytvořit jednoduchý web jen aby byl, zakázky jsem získávala na osobní referenci. Ale firmě se daří a došla jsem do bodu, kdy jsem cítila, že je potřeba prezentaci firmy změnit, aby byla vypovídající o nás, o tom jací jsme, jak to děláme a proč jsme dobří. Po dlouhé době jsem se potkala s kluky z Four Bros, a tak mě nadchla jejich lehkost bytí, jejich profesionalita, ale zároveň stejné smýšlení o zákazníkovi, stejný druh principu náš zákazník náš pán, přitom ale nově mladě smýšlející, poctivě vytvářející každý detail činnosti. Na schůzky s nimi jsem se strašně těšila já i kolegyně. Pochopili velmi rychle naše zadání, naši nechuť být jedním v řadě, chuť odlišit se, ale prezentovat se přirozeně nenásilně. A co mě na nich vždycky naprosto dostane, je jejich zájem o náš business, o to co ještě nás trápí a s čím mohou pomoci. Tak poctivě a perfektně udělanou práci v tomto oboru jsem nezažila. Kdo hledá profesionalitu, férovost, spolehlivost a také hravost a ještě lidsky skvělou partu doporučuji Four Bros.