Jan Rypar

KAPITÁN & HEAD OF SALES

Ve Four Bros jsem našel to, co jsem dlouho hledal – prostředí, kde se mohu naplno realizovat a zároveň pomáhat podobně smýšlejícím lidem posouvat sebe i svůj business dál. To vše v perfektním kolektivu lidí, od kterých se můžu každý den učit něco nového.

O Honzovi
Jan Rypar

Už odmala jsem toužil po nových informacích a po možnosti učit se. Mými základními charakterovými vlastnostmi, které mě provází celý život, jsou zvídavost a pozitivní přístup ke všemu novému. To mě přivedlo do Brna na vysokou školu se zaměřením na finance a právo, která mi dala velmi dobrý teoretický základ. Především mi ale ukázala, že jedinou možností, jak se můžu posouvat dál, je aplikovat nabyté vědomosti v praxi. Mám rád věci pod kontrolou. Nikdy jsem nedokázal čekat na to, až se něco stane, proto jsem začal cíleně vystupovat mimo svoji komfortní zónu. Účastnil jsem se ekonomických soutěží a nejrůznějších projektů. Zkušenosti se založením první firmy mi rychle otevřely dveře do korporátního světa, který se zdál být pro každého studenta ekonomie či práva tou jedinou správnou volbou. Ptáte se, jestli tomu tak opravdu je? Pro někoho snad ano, pro mě bohužel ne.

V Pricewaterhouse Coopers jsem v průběhu několika let poznal spoustu skvělých a neuvěřitelně chytrých lidí. Způsob práce mi ale nevyhovoval – byl příliš technický a svázaný metodologiemi, které nešlo jednoduše změnit, nehledě na přidanou hodnotu. Taky mi chyběla možnost posouvat se v obchodních a prezentačních dovednostech a tvorbě business plánů. Zkrátka jsem cítil, že jinde můžu být kreativnější a mnohem užitečnější. Hledal jsem dál.

Na pozici Global Business Development Managera ve společnosti GINA Software se zaměřením na mezinárodní obchod v EMEA a APAC regionech, jsem procestoval prakticky celý svět. Pro trénování obchodních a prezentačních dovedností nebyl čas, jelo se naostro. Schůzky na ministerstvech vnitra či obrany, přednášky a workshopy pro vysoce postavené manažery, účasti na konferencích, navazování partnerství s nadnárodními korporacemi – takové zkušenosti bych jinde neměl šanci získat ani za celou kariéru. Tady jsem to stihl během pouhých tří let.

Během svojí dosavadní kariéry jsem zjistil především dvě věci: že svět je hlavně o lidech a jejich přístupu a že i ten nejlepší nápad může selhat bez kvalitního marketingu. Tohle zjištění mě nakonec přivedlo až ke spoluzaložení vlastní marketingové a konzultační agentury Four Bros, která se pro mě stala prioritou. Ve Four Bros tvoříme prostředí, kde se můžeme všichni naplno realizovat a pomáhat podobně smýšlejícím lidem posouvat je i jejich business dál. Ve Four Bros se snažíme o vytváření skutečné přidané hodnoty aplikováním nabytých zkušeností. Ve Four Bros jsme s našimi klienty na jedné lodi.

Upřímnost, úsilí, kritické myšlení a neustále pozitivní přístup otevírají dveře nejen k velkým a zajímavým lidem, pomáhají také vyřešit jakýkoliv problém.

MOJE ZAMĚŘENÍ

  • Business Intelligence
  • Obchod
  • Finance
  • Obchodní Strategie
  • Audity