Vít Olšák

KAPITÁN & CEO

Že jednou budu markeťák, co založí vlastní agenturu? Říct mi tohle někdo před deseti lety, nejspíš bych se od srdce zasmál. Vystudoval jsem totiž lékařskou fakultu, obor všeobecné lékařství. Medicína byla přes šest let náplní mého života a tak nějak jsme všichni čekali, že se stanu lékařem. Nebo snad ne?

O víťovi
Vít Olšák

Po čase jsem zjistil, že prostředí českého zdravotnictví se příliš neslučuje s vizí mého budoucího života. Ve čtvrtém ročníku medicíny jsem tak začal přemýšlet nad oborem, který by mě bavil, a ve kterém bych mohl začít pracovat už během studia. Facebook, který v té době ještě nebyl ani zdaleka běžně využívanou reklamní platformou, se zdál být tím pravým. Vším jsem si prošel úplně sám. Od tvorby obsahu, přes přípravu kampaní až po komunikaci s klienty. Ze začátku jsem téměř rok pracoval zadarmo, jen abych se k oboru dostal, něco se naučil a získal reference. Slovo dalo slovo a mí klienti začali být větší a známější jména (nejen) českého businessu.

Před ukončením univerzity jsem měl freelancování už plné zuby, a tak jsem začal pracovat ve známé brněnské marketingové firmě, která mě v oblasti čistě výkonnostního marketingu výrazně posunula. Pracoval jsem pro velké české banky i mezinárodní společnosti. Online marketing už mi ale trochu přestával stačit, a proto jsem nastoupil do GINA Software. Za tři roky jsem na pozici marketingového ředitele procestoval celý svět a naučil se o marketingu a businessu tolik, že by mi na to v jiné firmě nestačila celá kariéra.

Velkým snem pro mě ale vždy bylo mít vlastní společnost, ve které budeme pracovat přesně tak, jak cítíme, že je to nejlepší nejen pro klienty, ale i pro nás. A proto jsem z předchozí práce odešel, založil Four Bros a vy dnes čtete tyto řádky. Můj příběh teď píšete se mnou.

Po čase jsem zjistil, že prostředí českého zdravotnictví se příliš neslučuje s vizí mého budoucího života.

Moje zaměření

  • Marketingové strategie
  • Obchod
  • Sociální sítě
  • Copywriting
  • Kreativa
  • CMO for hire